onsdag 4 september 2019

SATANS KATEKES!!!

KÖP DEN NU PÅ ODIUMBRA


Äntligen är den här, väldigt snart iaf. Förbeställ nu och spara 40:-  Satans Katekes är till stora delar skriven i ett transliknande tillstånd framkallat av bland annat Jungianska metoder att nå kontakt med den arketypiska skuggan, alltså Satan samt andra mer rituella metoder. Är det Satan själv, eller en skuggarketyp som skrivit boken, avgör själva, det ena behöver inte utesluta det andra. Men den ger djup, och tolkningsmöjligheter som gör den lika värdefull för Laveyanen som för teisten, i sina mer poetiska stycken förklaras exakt hur satanisk magi fungerar, som hur dimensionerna hänger ihop som djupare satanisk filosofi m.m. samt tidigare aldrig skådade ritualer som hållits hemliga sedan The Satanic Orders dagar och längre tillbaka. Efter det kommer "Mörker" att släppas, en diktsamling, samt en bok som kanske kommer heta "ockultism mystik och magiska experiment" en bok som på ett mycket enkelt språk förklarar magi utifrån analytisk psykologi och vetenskap, du kommer förstå avancerad magi och ockultism utifrån enkla beskrivningar tagna från verkliga livet.

11 kommentarer:

  1. Då jag beställde i mitten av juli så undrar jag när kommer boken?

    SvaraRadera
  2. Hej kan ni be för mig och för min framtid mvh hels angeles göteborg presidenten

    SvaraRadera
  3. Be satan at jag får bekyd över jul och nyår hels angeles göteborg presidenten robin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Robin. Jag hoppas att du har haft en bra jul och nyår. Jag hoppas att du mår bra. Jag ber hela tiden för alla Satanister. Jag såg tyvärr ditt inlnägg försent. Jag hoppas innerlig att du har haft en trevlig och mydig jul och nyår. Hail Satanas! Ave Satanas!

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hej Alla! Här är en bön för skydd för den som vill ha extra skydd. :)
    Bön till för beskydd

    O Mäktige Herre, genom vilken allt är fritt, kastar jag mig fullständigt i dina armar och placerar mig förbehållslöst under ditt allsmäktiga beskydd. Trösta mig och befria mig från alla hinder och snaror från dem som vill skada mig, både sedd och osynlig.
    Besök rättvisa och hämnd på dem som söker min undergång. Gör dem maktlösa och förkrossade. Rikta deras illvilja att återvända över dem tiofaldigt och att förgöra dem som skulle förnärma mig.
    Fyll min själ med din oövervinnliga kraft, stärk mig, så att jag kan framhärda i min tjänst och agera som en agent för dina gärningar och ett kärl av din vilja.
    Detta frågar jag i ditt namn, allsmäktige och ofrånkomlige Lord som lever och regerar för evigt.
    Ave Satanas


    När vi är nya i satanismen ger och hans oss mycket hjälp. När vi utvecklas förväntas vi göra saker för oss själva och använda våra egna energier som vi utvecklar genom konsekvent Power Meditation
    See också för dem som är nya för satanism

    När vi ber om hans beskydd, om det alls
    är möjligt, bör vi också lära oss att skydda oss själva: Meditation för skydd

    och hans demoner finns där för oss på alla nivåer, men vi förväntas utveckla och använda våra egna energier för det vi redan kan göra.

    SvaraRadera
  6. Ja jaja nog.. vart i helvet hittar man å köpa denna pocket..?? Levet i 59år med detta p är full stödig gud i mitt eget liv..

    SvaraRadera